ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

recikliranje....plastične vrećice

ovo nije ništa novo i sigurno ste već vidjeli negdje nekakvu košaru ili torbu napravljenu na sličan način.....
moram priznati da unatoč priličnom broju platnenih torbi za shopping često se doma vratim i s plastičnim vrećicama:(.....voće,povrće ili malo veća kupnja rezultiraju priličnim brojem plastičnih vrećica koje prečesto ne stanu ni u spremnik......
sve veće količine vune koja mi se mota po kući me je potaklo da bar dio vrećica iskoristim i napravim nešto koliko toliko korisno......tako je nastala ova prilično velika košara za vunu.....








za izradu traka i kasnije heklanje najbolje su one tanke,šuškave vrećice:)......nakon što se izrežu i namotaju dobije se sasvim pristojno predivo koje nije problem heklati....
plesti nisam pokušala ali imam u planu:))...







dno košare je okruglo i tako sam heklala....kad sam dobila potrebnu širinu dna nastavila sam heklati u krug; isti broj očica:)......








na gornjem rubu sam radila stupiće tako da sam dobila male prozorčiće kroz koje mogu provući igle da mi se ne izgube:)).......zbog boje sam koristila vrećice od one čvršće plastike i priznajem da mi je to bilo jako teško za raditi jer ta plastika zapinje i ne klizi lijepo pri radu.....







a u sljedećem postu više o pletenom jastuku u pozadini:)......







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...