četvrtak, 29. ožujka 2012.

recikliranje.....veza plastične boce,starih traperica i clutch torbice:)))....

ideju za ovakvu torbicu sam dobila na kristininom blogu......dokaz da je ponekad jedna riječ ili slika dovoljna da potakne maštu i ramišljanje :)......
dakle clutch torbice su opet u modi!.....






sjetila sam se jedne koja mi je bila jako draga prije dosta godina tj.u vrijeme dok sam bila mlada i perspektivna:))).......ta torbica je bila čvrsta,ugodna za držanje i htjela sam napraviti sličnu...... tako da sam u maniri profesora baltazara malo šetala,više sjedila i dosta razmišljala kako  i s čim napraviti čvrstu clutchicu......
!!!!.......plastična boca!!!......
i krenem po trgovini u potrazi za bocom koja nema obline niti je ergonomsko-anatomski oblikovana......
to je ona,obična ravna boca od 1l......koliko god mi sadržaj nije bio bitan ipak je lijepo da miriši na lavandu a ne na nekakvu opaku kiselinu:).......




nakon što sam ispraznila sadržaj,oprala ju i obrisala odrezala sam vrh i dno......iako sam pripremila i pilicu,skalpel je sasvim dobro odradio tu zadaću.....




poravnala sam rubove i s jedne strane prorezala........tako sam dobila osnovni oblik za torbicu......






obožavam ovu modu koja kaže da se jurine traperice trebaju vući po asfaltu:((((........nakon nekog vremena pola nogavica fali i traperice su nenosive .......ali savršene za recikliranje:)).....




po obliku odrezanog dna sam skrojila bočne stranice......




ovo sam radila prvi puta i činilo mi se prekomplicirano raditi i šivaći dio tutorijala ....možda neki drugi put:).....
uglavnom,kad sam ubacila bočne dijelove i sašila podstavu kroz otvor s unutarnje strane,tu gdje se spaja jeans i podstava, sam ubacila onu pripremljenu plastiku......




zatvorila sam otvor......to je jedino mjesto gdje sam koristila ljepilo jer nisam bila sigurna kakav štep bi i da li bi moja mašina mogla izvesti preko plastike......




bijelim štepom sam dodatno učvrstila platno za plastiku i sašila gumb koji se kopča s elastičnom špagicom.......
u nju pouzdano stanu maramice,ključevi,mobitel,ruž,ogledalo a za ovisnike naći će se mjesta i za cigarete:).....





sviđa vam se ideja?.....želite ovu torbicu?.....
pozivam vas da se uključite na veliki giveaway na mare-ri blogu i možda ju ,uz dva broša i ploču za pisanje,baš vi osvojite:).......















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...