srijeda, 1. veljače 2012.

vez na pletivu....

na ovaj post me potakla mary poppins svojim pitanjem u prošlom postu kako da spasi upropaštenu vestu.....
između ostalog sam joj predložila da na mrlji ako može izveze nekakav motiv......
ovakvo ukrašavanje pletenih stvari je jako zgodno za dječje stvari ali isto tako se može osvježiti odjevni predmet i monogramom.....
na brzinu sam napravila jedan pleteni etui.....prugice i kockice su ispletene a slovo sam vezla lančanim bodom....







za početak bi bilo poželjno da nabavite ovakvu iglu.......bitno je da ima veliku ušicu kroz koju se provlači vuna i da ima tupi vrh koji neće koliti niti.....






ako malo bolje pogledate svako obično pletivo izgleda kao niz slova V......lančani bod isto tako izgleda  pa ga je na pletivu lako primjeniti.....
počinjemo iz donjeg dijela nekog od odabranih V na pletivu.........naravno prije toga treba odrediti i pozicionirati budući motiv.....






nakon toga iglu provlačimo kroz gornji rub našeg V.......tako dobijemo desnu stranu kosine slova....










povratkom u početnu poziciju zatvaramo V i iglu provlačimo u dno sljedećeg gornjeg V.....






sada je vuna na početku drugog V....






ponavljanjem ovog boda vezemo u visinu......






kada trebamo po shemi ići s bodovima u širinu nakon završenog V iglom idemo lijevo ili desno po potrebi u donji dio očice....






itd...........na kraju svih itd-ova dobila sam slovo J.........







ne znam kako je kod vas ali ovdje je preužasno hladno a bura još dodatno snižava ionako nisku temperaturu.....vjerujem da je i ovim malim sveprisutnim stvarčicama hladno i da mi je jako zahvalan na toplom odjelu:)))))......











a post o satenskim jastučićima je doživio nekakav kuršlus,sorry......ali ovih dana ću ga ,vjerujem ponovo napisati:))






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...