srijeda, 16. lipnja 2010.

viseći spremnik

danas ću vam pokazati kako napraviti spremnik za najlon vrećice.....znam,znam ni ja ih ne volim ali nemoguće,ili gotovo nemoguće,je kupiti na tržnici voće ili povrće a da ne dobijete najlon vrećicu.....a tek u trgovačkim centrina.....:(
sebi sam napravila zgodan spremnik i sad su mi vrećice uvijek pri ruci.....stavila sam ih kraj sudopera i kante za smeće.....vrećice svakodnevno koristim kod guljenja krumpira,luka......
sve što bacam u kantu najprije spremim u vrećicu.....tako sve skupa i manje smrdi.....
potrebna vam je jedna kuhinjska krpa s uzorkom koji odgovara vašem prostoru i 50 cm obične lastike....
najprije odrezati porub na krpi,predebeo je......zatim sastaviti dvije duže strane i obraditi cik-cak bodom....


tako dobiveno crijevo treba porubiti s gornje i donje strane......prevrnemo materijal,podvijemo ga i proštepamo..... ne prošiti do kraja tako da ostane otvor kroz koji poslije traba uvući lastiku...
kako sam koristila nekakvu jako veliku kuhinjsku krpu odrezala sam s gornje strane višak materijala......njega sam porubila ......



..i zašila na gornji rub spremnika.........za uvući lastiku gore i dole koristimo najobičniju zihericu........lastiku možete zavezati u čvor ali ja ne volim te čvorove i kad mi je već mašina pri ruci uvijek gustin cik-cak bodom zašijem lastiku.......



na kraju objesite spremnik negdje blizu kante za smeće ili u špajz......s gornje strane stavljate stare najlon vrećice a jednim potezon ih s donje strane vadite....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...