petak, 12. kolovoza 2011.

pletenje prstima.....

e pa dakle na netu se zaista svašta može vidjeti i naučiti:))......tako sam ja danas naučila kako se može plesti SAMO prstima!!!.....
cleo je stavila link na jednu beskrajno interesantnu stranicu,svakako to pogledajte.......nisam stigla dalje od prve strana jer sam tamo pronašla ovu interesantnu tehniku......
konačno sam imala razloga upotrijebiti ovu čupavu vunu koje btw ionako nisam imala dovoljno za bilo šta konkretno.......












na kraju sam dobila ovakvu pletenu zmiju......za sada je tek jedna ali bit će vune za još jednu:))....












izgleda zaista kao da je pleteno iglama....







krajeve sam propisno završila,zavezala i ukrasila heklanim cvijetom:))).......








prva pomisao mi je bila da napravim tutorijal ali bilo bi mi to ipak prekomplicirano:(......
ali evo ovdje možete pogledati kompletan postupak......











sretni vam bili zaposleni prstići:))......







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...