petak, 6. siječnja 2012.

pletena tunika - raglan rukavi i pletenice.....

očito je da sam u fazi pletenja,te divne antistresne zanimacija:))....i višestruko korisne:).....
a očito je i da nisam pretjerano podlegla čarima blagdanskog stola:)).....možda će neki primjetiti da sam ovu pozu vježbala još ljetos ali eto isplatilo se:))....









tuniku sam plela odozgo tj. od vratnog izreza dodavajući očice na rukavima.....ovakav način pletenja radi se cirkularnim iglama tj.iglama na najlonu:)......jedna od prednosti ovakvog pletenja je u tome što se stalno pletu prave očice jer se cijelo vrijeme plete s prave strane.....






ovu mješavinu pamuka i poliakrilnog vlakna plela sam iglama br.3,5......potrošila sam nešto manje od 400g prediva......
na dijelu proširivanja rukava,da ne bude monotono, sam radila pletenice......uskoro imam u planu i jedan tutorijala za pletenje pletenica uz pomoć separatora....






pasicu na izrezu sam radila posebno i nakon toga sam ju našila..






na tako ispletenoj pasici najprije sam prebacila sve očice na malo deblji konac.....pomoću pribadača sam pričvrstila pasicu oko vratnog izreza te ručno prišila s istim predivom......
prišiva se povratnim bodom koji na pletivu izgleda jako lijepo......iz druge očice povrat u prvu iz koje se hvata treća očica.....povrat iz treće u drugu i hvata se četvrta....itd.......
i nije uopće komplicirano za raditi kao što izgleda na prvi pogled....

na kraju još samo treba izvući onaj deblji pomoćni konac i izrez je gotov:)))....






da tunika ne bi bila jako dosadna ispod prsa sam radila pletenice,nešto sitnije i gušće od onih na rukavima....














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...