četvrtak, 22. rujna 2011.

velika heklana torba......

ako ste nekada bojali velike površine onda znate da je period sušenja slojeva boje neminovan.....
kako sam u zadnje vrijeme sva u nekim velikim površinama tako je i čekanje da se one osuše da bih mogla nanijeti drugi sloj prilično iritantno:(......nekakvi veći poslovi zbog nereda kojim sam ipak okružena jednostavno ne dolaze u obzir.....
spas sam pronašla u heklanju.......i tako sjedim ja i heklam,slojevi boje se suše i svi sretni i zadovoljni:)))....
kao pozadina za najnoviju heklanu torbu poslužio mi je moj svježe preuređeni ormar.....








cijela priča je počela s ovim .......prošlo je više od mjesec dana kako sam pompozno najavila novu torbu:).....







onda sam malo heklala,malo parala sve bez nekakve konkretne ideje o krajnjem izgledu torbe.....







ALI.....onaj poznati klik u glavi i cijela se situacija raščistila......imala sam viziju kako torba mora izgledati i krenula koncem i iglom stvarati zamišljeni oblik....










na ovako napravljeni gornji dio sam našila patent s dvostranim kopčanjem.....takvi patenti su inače odlični za torbe jer ga možete otvarai i lijevo i desno.....











kako je torba heklana mrežasto morala sam staviti podstavu......
ali prije podstave sam od jednobojnog platna skrojila međupodstavu s dnom koje sam ojačala vatelinom i dodatno proštepala......







na tako pripremljenu međupodstavu sam "navukla" cvjetnu podstavu s već našivenim džepovima ....
sve zajedno sam našila na gornji rub torbe....






ovaj dezen pamučne podstave mi se savršeno uklapa s koncem boje slonove kosti kojim sam radila torbu....
džepovi su s obje strane,jedan se zatvara čičak trakom a druga dva su otvorena......






nakon što sam ubacila podstavu trebalo je srediti gornji rub torbe.....
tu sam iskoristila profiliranu letvicu za namještaj......odrezala sam ju na potrebnu dužinu i šmirgl papirom obradila odrezane rubove.....






na gornjem rubu heklani dio između patenta i ruba torbe sam prevrnula i prošila.......tako sam dobila "tunel" za letvice.....






letvice sam uvukla u tunel a otvor sam zašila da letvice ne bi ispadala van:(.....






nakon toga gornji rub torbe izgleda ovako.....






ručke na torbi sam ovaj puta radila kao trake ali sam donje rubove dodatno ojačala platnom......
dno s početka priče zajedno s dodatno ojačanim dnom međupodstave drži torbu u zadanom obliku....






ovaj cvijet sam radila po uputama koje je  goge objavila na svom blogu.......zar nije lijep?))...
može se staviti ili skinuti s torbe,ovisi o raspoloženju:)).....







još jedan pogled na torbu čije sam vam nastajanje,nadam se dovoljno iscrpno objasnila:))))....






a ovo?....ovo je projekt u nastajanju......s tutorijalom:))......
više o svemu u sljedećemo postu:))....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...