četvrtak, 2. veljače 2012.

jastuk od saten traka........

obećala sam vunene jastuke u ovom postu koji su ,uostalom,savršeni za ove hladne dane:)......
ali jučer sam se sjetila saten traka koje sam kupila još prošle godine.....sjetila ih se,potražila ih i odmah krenula s poslom.....





prije nekog vremena sam naišla na ove široke saten trake po jako povoljnoj cijeni.......5 kn za traku širine 67mm nisam mogla propustiti....






odmah sam znala da ću od njih raditi jastučić........
najprije sam trake zašila na platno......ova zelenkasta,prva zdesna je malo pokvarila cijelu priču jer je kupljena naknadno i nije tako satenasto meka......nije problem u mekoći nego u tome što se teže zašiva i malo mi se nabrala....










fotografije su vrhunske jel,hehe))))).....ali vidite da sam napravila dvije kombinacije boja ......
sinoć su već isprobani i zaključak je kako je jako ugodno spustiti glavu na tu satenastu mekoću.......
ipak mislim da će njihovo mjesto zauzeti neki topliji materijal a saten ostavljam za proljeće:))...











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...