četvrtak, 14. travnja 2011.

a šta je ovo??.......

nešto zamotano,očito:)).......






a kad se razmota  tada-da-da......






škare u plastici da se vidi uzorak koji režu:).....






sjećate se ovih škara?......ali spakirane tako u kutiji su prilično nezgrapne i velike....a onda ih još treba izvući iz plastike:(.....






koristila sam plastiku,onu prozirnu,čvrstu......uglavnom u takve vrećice pakiraju deke i pokrivače.....






opšila (paspulirala) plastiku s dvije strane.........i zašila na ovaj karirani materijal......






šivala sam tunele cijelom visinom plastike.......širina tunela dgovara širini škara.....






na drugo platno koje će ići izvana sam postavila komad frotira,nešto manji od platna......inače bih koristila vatelin ali prije par dana mi se ovaj ručnik raspao pa da ga iskoristim:))))....






na frotir sam položila karirani materijal s prošivenim tunelima ......prevrnula sam rubove šarenog materijala,pričvrstila pribadačama i prošila.....






i dobila ovo.......na kraju sam još zašila satenske trakice za vezanje.....










čak su i škare sretne i vesele,baš su se razbaškarile:)))....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...