srijeda, 13. travnja 2011.

sjećanje na trst....

mislim da će se moja generacija (plus-minus koja godina)sjetiti ovakvih torbi.....bile su apsolutni must have i kupovali smo ih u trstu.....
kako je bilo iz slavonije doći do trsta nije važno za ovu priču ali znalo je biti interesantnih trenutaka:)))......
imala sam nekoliko ovakvih torbi u raznim bojama......uglavnom su se radile od kože ili od skaja:)......
a sjećate se ovog materijala koji je tatjana onako usput ubacila u naručenu pošiljku preslatkih kariranih krpica?....boje mi odgovaraju za dosta odjevnih kombinacija i zato sam ga odabrala.....
oni koji šivaju i koji paze na bitne stvari znaju da je kod kariranih materijala apsolutni prioritet složiti kocke....ali ja eto nisam jer nisam imala dovoljno materijala:).....mislim da bi bila puno ljepša da su uzorci kockica složeni:).....
ali i ovako je slatka zar ne?....








ovako izgleda kad se gornji dio raširi.....









jedan džep je i sa strane.....









iznutra je maslinasto zelena tkanina s kockastim uzorkom .....a džepovi su paspulirani cvjetnim uzorkom.....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...