petak, 29. travnja 2011.

all we need is love.....

više od dva tjedna nisam ništa šivala,danas su me već jako svrbili prsti:)).....
sjetila sam se ove salvete koju mi je poslala good ghost ....odmah sam pomislila kako bi dobro izgledala na bijeloj majici......






obična bijela potkošulja i salveta.....






ubacila sam karton da mi ljepilo ne probije na zadnji dio majice.....
fantom flomasterom sam označila rubove salvete.....tako će mi biti lakše odrediti gdje trebam mazati ljepilo a tragovi flomastera će nakon 24 sata nestati.....









ljepilo za decoupage na platnu nanosim unutar oznaka......
kako se radi decoupage na platnu možete pogledati OVDJE......






nakon peglanaja......






oko salvete sam namjerno krivudavo prošla crvenim koncem.....želim pomalo ofucani izgled majice:)......






za dodatnu ofucanost prosjekla sam opšivene rubove izreza oko vrata i rukava .......










trt vam trt tamo pao je mrak i moram tu sad blicati po majici:(((......
ali ono najvažnije se vidi?!......i bez poprsja:DD.....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...