četvrtak, 7. travnja 2011.

novi izgled i inspiracija 0....

ako ste ovih dana dolazili,a nadam se da jest, onda ste vidjeli da udarnički radim na makeoveru bloga....bilo je svakakvih opcija,boja i dezena.....
ali kad sam postavila ovaj to je bilo to.....ja sam apsolutno oduševljena novim izgledom do te mjere da ga cijelo vrijeme držim otvoreni i u prolazu mu mahnem:)))....
uglavnom sve što je bilo na blogu  ostalo je a novo je da na zaglavlju imate tražilicu ....tako da brže i jednostavnije možete pronaći određeni post,tutorijal ili šta već želite.....



toliko o tome......a što se radova tiče zadnji tjedan mi je inspiracija 0 bodova:((....jučer me je malo nešto štrecnulo (inspirativno) ali ništa veliko i bitno:))).....dovoljno tek da sašijem ovu majicu koja stoji skrojena već više od godinu dana.....
to je divan čvrsti pamuk s elastinom i ne vjerujem kad bih danas to krojila da bih izabrala ovaj model.....
ali no problem,obući ću ju koji put.....




majica na nabrani preklop......rubovi prošiveni dvoiglovkom.....








a sinoć sam od par krpica napravila i sivo-srebrni broš s filigranskim gumbićem:)))).....




opet ja,za kraj:))))...













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...