subota, 2. travnja 2011.

jagode....

volite jagode?....ja da:))....
kad sam bila mala najslađe mi je bilo otići u vrt i jesti jagode....kome je smetalo malo zemlje?:))....
današnje jagode više nemaju ni taj okus ni miris..... jedem ih uglavnom s malo šećera....jagode sa šlagom ne volim:(....
probala sam i onu famoznu kombinaciju jagode i šampanjac.....ali to ne funkcionira ako ih ne naruči nekakav visok,zgodan,duhovit,šarmantan i dobro "potkožen" ...i jako zaljubljen .....tako piše u knjigama:)))).....
ovo mi je šlagvort za jedan kratki vic....

"Reportaža u jutarnjem programu - voditeljica na placu pita neku baku koja prodaje svoje proizvode: Dobro, recite mi zašto su vam proizvodi tako skupi? A baka, odgovara: Nisu mi dijete, proizvodi skupi, vec si se ti loše udala!"


ali ajmo se vratiti jagodama.....




za napraviti ovakve jagode potrebno je malo platna,komadić filca,malo trakice.....i kao i uvijek malo dobre volje....
od papira sam napravila šablonu....izrezani krug sam presavila na osmine.....za jagodu mi treba malo više od polovine kruga, 5/8? ......
zašijem,okrenem,napunim,naberem i učvrstim....






s konturom napravim točkice.....nisam se mogla odlučiti bijele ili crne:P....




od filca izrežem listiće,provučem trakicu,zavežem i zalijepim listić na jagodu....




ta-da!!!.....skoro kao prave:))...















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...