srijeda, 30. ožujka 2011.

mala zelena s džepovima....

osim što volim velike torbe s dvije ručke volim i male tzv.poštarice......one što se prebace ukoso preko ramena i imate slobodne ruke......ne moraju biti velike,dovoljno je da u njih stane novčanik,mobitel,ključevi ....i eventualno naočale i ovisnički pribor:)......






a i kućica je tu......na preklopu prednjeg džepa....




na zadnjoj strani sam napravila još jedan duboki džep.....




zatvara se patentom i ima dovoljno dugi remen.....






iznutra je veselo šarena.......jedan džep s patentom je i unutra:).....




a imala sam samo ovaj komad materijala....malo maje od 30 cm duple širine......bilo je jasno da ću morati kombinirati s nekim drugim materijalom......šarenim:))...




ovako izgledaju skrojeni dijelovi torbe......platno je ojačano flizelinom.....




šivanje torbi ima neke svoje zakonitosti i redosljed.....moram priznati da se još uvijek učim kako,kada i šta zašiti......
ima puno detalja a ja sam vam obećala da ću pojedine segmente objašnjavati kroz buduće postove.....
danas ću vam pokazati kako se šiva "vrećasti" džep i kako sašiti i prevrnuti remen....
na skrojenim pravokutnicima za džepove sam ovako izrezala donji dio...




to sam preklopila i prošila.....




ovako to izgleda nakon sastavljanja....




licem na lice sam spojila džep i podstavu....na drugoj slici se vidi kako to izgleda kad se okrene ....
radila sam navečer i slike su takva kakve jesu...jednostavno nemam vremena šivati po danu i nadam se da se na njima ipak vidi postupak....






gornji rub džepa podvrnem,prepeglam i proštepam....
prije toga sam,naravno,postavila magnetnu kopču:))...






na isti način sam radila i preklop džepa.....
kod postavljanja magnetne kopče važno je ubaciti komad čvrstog materijala koji će dodatno držati kopču.....preko toga još stavim pik traku da pokrijem eventualne rubove na kopči....




spreman za našivanje na torbu.....






a kako da sašijete remen?......on se,naravno,može šivati na više načina ali danas ću vam pokazati kako sam sašila remen bez vanjskih štepova......
kako nisam imala dovoljno materijala za donju stranu remena sam koristila šareni materijal koji je i u unutrašnjosti torbe.......
ali nisam imala ni dovoljno dužine a da sastavi na remenu ne bi bili previše uočljivi sastav sam paspulirala...

najprije sam na materijal napeglala flizelin.......zatim sam spojila oba platna po dužini....




s jedne strane je crijevo otvoreneo a s druge sam ga zašila....




malo rukom uvučem zašiveni kraj i u to gurnem običnu kuhinjsku kuhaču.....može i nekakav štap.....




sad povlačim materijal i nabirem ga preko kuhače dok s druge strane ne izađe van......






izvučem cijeli remen na suprotnu stranu.......i dobijem ovakvo zmijoliko crijevo....






koje nakon poravnavanja rubova i peglanja izgleda ovako....




a na torbi ovako.....




ovo je dugi post sa puno slika:)))....nadam se da će nekome od vas pomoći:))))....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...