petak, 25. ožujka 2011.

moja prva torba.....

nećete vjerovati ali ovo je prva torba koju sam sašila.....iako sam fan torbi i imam ih zaista dosta do sada ih nisam šivala......osim nekakvih torbi za plažu ili za shopping......




počela sam šivati kasno navečer i nisam ništa fotografirala ali čini mi se da će toga biti još pa ću povremeno napraviti tut za pojedine segmente....
krenula sam od ova dva materijala,drvenih ručki i maglovite ideje kako bi torba trebala izgledati....




u jednom trenutku sam zaključila da je torba bezlična i da joj treba nekakava aplikacija......a kako su meni kuće drag motiv odlučila sam se za njih......
aplicirane kuće koje sam našila na torbu....






od svih torbi najdraže su mi one s dvije ručke i čvrstim dnom:)).......




zakopčavanje magnetnom kopčom.......




i puuuuno pretinaca unutra......s jedne strane je džep sa patentom a na drugoj strani je 5 pretinaca raznih širina,za svaku prigodu:)))....




a unutra je još jedna kućica:)))))......mali etui za mobitel........tek toliko da zaštiti ekran od grebanja......




kako nisam radila tut za torbu odlučila sam vam pokazati kako možete u nekoliko koraka sašiti etui......
izrezala sam dva komada materijala.,onaj za podstavu iste je širine ali nešto kraći.....
tu još možete vidjeti i djelove kućice koje sam najprije ojačala flizelinom a nakon toga ih gustim cik-cak bodom aplicirala na materijal.....




prepeglala sam spojeni šav i sve zajedno prošilla po dužini...




nakon toga sam prevrnula sašiveno i na dnu sastavila i obradila.....okrenula na lice i to je to:))....









sad mogu uz svaku torbu sašiti i "fudrin" za mobitel:)))).....možda sljedeći put neki na preklop ili......









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...