srijeda, 10. studenoga 2010.

me encanta tu blog......





ova slatka nagrada je stigla od dobrog duha ( good ghost) s bloga art-design........hvala ti,posebno me vesele nagrade ovom blogu,nekako uvijek nagrade stižu na mare blog........
dobri duh je jedna multipraktik osoba s čak pet(5) blogova......za sad sam sljedbenik na jednom a ostale škicam:))).....

ali nagrada nije besplatna,treba napregnuti moždane vijuge i odgovoriti na neka pitanja......

1. Zašto si stvorila blog?
nisam imala ni u peti da ću nekada imati dva bloga.....ali kad sam uz decoupage i još neke teme počela pisati i o šivanju sve mi je to ličilo na jedan ćušpajz......onda sam odvojila postova o šivanju na drugi blog ali se gotovo mjesec dana nisam odlučila na javno objavljivanje......
sad volim ovaj blog jer je on djelo isključivo mog znanja i mojih ručica.....sve ali baš sve na njemu sam napravila sama.....od uređivanja do svake fotografije i svakog rada.......
ovo je 50. post na ovom blogu:)))))...

na ostala pitanja sam već odgovorila na drugom blogu ......kako ti nemam ništa novoga za dodati samo ću mudro sve kopirati:)))))....

2. Koju vrstu blogova čitaš?
u početku sam čitala sve ali sam se malo disciplinirala ......čitam kreativne blogove ali i neke s dobrim i zanimljivim tekstovima......
jedino što sam vrijema provedeno na blogovima svela na razumnu mjeru:))....

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
zbog izrazito osjetljive kože koristim clinique....

4. A odjeće?
nije mi bitna marka odjeće i ne padam na logo.......jedino markirano što kupujem su tenisice,trperice i sunčane naočale:)).....

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
dekorativna kozmetika?....aha,to su ratničke boje:)).......iskreno ,nisam nikad razumjela zašto je žena lijepa samo s pola kg šminke i čemu služe tirkizno plavi kapci......da se razumijemo,nisam protivnik šminkanja,samo sam protiv pretjeranih količina......

osobno koristim ruž neutralnih tonova s malim naglaskom na boju breskve........na usnama ne volim labelo,sjajila,melem i ništa što je masno i mirišljavo.....
a vrhunac moje "natrackanosti" je staviti još i rumenilo.......za zdraviji i mladenački izgled:)))))

6. Koju boju najviše voliš?
najviše nosim i kupujem odjeću u nebojama crnoj i bijeloj.....ali volim sve boje ......

7. Tvoj parfem?
uf,volim parfeme......uz ostale parfeme već 10 godina sam vjerna parfemu salvatore ferragamo I.......
ljeti koristim parfeme s voćnom notom....

8. Koji film najviše voliš?
volim puno filmova od hitova do malih nezavisnih ......
"gospadara prstenova " sam gledala oko 1001 puta (kompenziram negledanje šeherezade)......."hrabro srce","gladijator","sedam","iskupljenje u showshanku","posljednji mohikanac".....sve tako s nekim zgodnim tipovima;)....
ah da i naravno "prohujalo s vihorom"..... frankly my dear
ali volim i europsku kinematografiju,posebno francuske i engleske filmove...

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
IRSKA.....na neko vrijeme a usput bih posjetila i škotsku pa skoknula malo do skandinavije.....u povratku bar tjedan dana u PARIZU.....
nakon toga doma oprati veš i krenuti za brazil i malo šarati po južnoj americi....





nekako mi se čini da su već svi dobili ovu nagradu ali od viška glava ne boli :))))....
zato nagradu prosljeđujem:


luciji - mladoj kreativnoj mami koja pršti idejama....
raki - mladoj i perspektivnoj kreativki....
jolandi - super ženi koja plete nevjerovatne stvari nevjerovatnom brzinom.....
lenki - THE ONE......
bensedin - duhovitoj tkalji i kreativki.....
andreja - uvijek me oduševi svojim maštovitim šarenim torbicama....
sonja - kreativka sa srcem,žena s tisuću talenata.....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...