nedjelja, 14. studenoga 2010.

giveaway 100.....moj prvi patchwork

najprije da se pohvalim svekolikom pučanstvu s mojim prvim patchwork uratkom.....

zar nije presladak???? (reče ona neskromno)......







mislila sam u ovom postu svašta napisati od toga koliko sam iznenađena brojem sljedbenika i čitanošću do obećanja da ću biti još bolja i stavljati više postova......ALI.......
skratit ću priču na bitno.......
obećala sam sebi a onda i vama da ću za 100-tog sljedbenik organizirati giveaway......i evo me,istina brojka je već prešla 100 ali nije baš bila tolika priša:)))))......
bjondi,koja je 100 sljedbenica je već spremljen darak:)))..

jedna od vas će dobiti ovu patchwork jastučnicu,malu toaletnu torbicu i jedno karirano srčeko na baršunastoj vrpci.....
komentare možete ostavljti od sada do 20.11 u 20.11h

















žao mi je da idilu kvarim pravilima ali mora se.......
u giveawayu mogu sudjelovati samo moji sljedbenici na ovom blogu a kako opet koristitim random generator imate opet mogućnost ostaviti do tri komentara:).....

1. komentar - hvalite me,kudite me,ispričajte vic ili se požalite.......
2. komentar - napišite da ste sljedbenik,stari lil novi......
3. komentar - linkajte ovaj giveaway na svoj blog i ostavite komentar o tome......







the rules

-first entry - leave a comment on this post ...
-second entry - leave another comment and let me know if you are a beloved follower (new or old) ...
-third entry - on your blog put link and picture for this giveaway and leave another comment to let me know...


my international followers are welcome!........





ALI TO JOŠ NIJE SVE.....
jedna od vas će dobiti i ovu preslatku plastificiranu torbu......
da li će odlučiti neka ključna riječ u vašem komentaru ili broj rečenica ili nekakav moj sretan broj ili nešto sasvim drugo neću vam reći.......zadržavam pravo da budem tajanstvena:))))).....























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...