subota, 30. listopada 2010.

swap na forumu....

naša blogerica tina je na forumu organizirala jesenski swap......
sreća i ruka tinine setre je odlučila da mi je i ovaj put swap partnerica ksenija iz dalmacije.....naime,bile smo partnerice i u proljetnom swapu......:)))
moj swap poklon za nju je ova toaletna torbica i etui......( i još nešto)...
torbica je od istog materijal od kojeg sam već radila torbicu ali ova nema zelenu kosu traku uz patent a iznutra je bež platno..........
ukrašena je apliciranim listovima i cvijetom ...... materijal za cvijet mi je ostao od kaputa i odličan je za ovakve cvjetove:)).......
swap je bio tematski vezan za jesen ali odlučila sam se koristiti samo bojama jeseni a ne i motivima:)))....









etui je rađen decoupageom ali stavljam ga ovdje da sad ne pišem post samo zbog njega.....






na kraju sam u paketić dodala još i ovu "dvoličnu torbu" ........






jedna strana je štampani dezen a druga je od žutice......
ima veliki džep koji služi i kao spremište.....na njemu sam šablonom i bojom dobila ovo stablo.......
paspulirani džep sam zašila na torbu .........












ovako se cijela torba može smotati i držati u tašni "za svaki slučaj" :))))






cijeli  je swap komplet koji sam poslala kseniji....




ona je meni poslala predivnu trodimenzionalnu sliku.......divna mrtva priroda.....na žalost na slikama se ne vidi najbolje kako su i listovi i jabuke u trodimenzionalni....:)






















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...