petak, 13. kolovoza 2010.

jedna šargopirgasta I dio.....

ovu sam torbicu počela šivati popodne ali kako sam radila tutorijal i sve fotografirala cijela se priča odužila.....pao je mrak i fotke su malo drugačije nego na početku.....
dimenzije torbice 24 x 14 x 10..........




za njenu izradu potrebno je  - dva komada materijal,dva komada podstave.trakica i patent......
umjesto podstave koristila sam saten već proštepan s donje strane vatelinom.....ono što se koristi za zimske jakne:))...




najprije napravim "sendvić" i to tako da na materijal licem na lice postavim trakicu i na sve to patent......prošijem......




na tako prošiven "sendvić" našijem podstavu licem na patent....




tamno plavu trakicu koju sam ušila između materijala i patenta preštepam uz rub patenta .....donji dio trake podvijem i prišijem na platno......
ovo svjetlo plavo na slici je podstava......pazila sam da ne štepam preko nje.......




ovako izgleda patent ušiven s jedne strane......




sad ušivam i drugu stranu patenta....postupak je isti,najprije "sendvić" pa podstava i prišivanje trakice......




na kraju sam dobila pravokutnik koji s gornje strane izgleda ovako......




ovako izgleda s donje,unutarnje strane.....





sad spajam platno licem na lice........isto tako spojim i podstavu.....




kad je sve spojeno prevrnem jedno kroz drugo........ovak izgleda kad je sve zašiveno.....
tu je bilo malo problenma s fotićem,zaboravila sam na blic :((......




nastavak u sljedećem postu.......:)))






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...