ponedjeljak, 16. kolovoza 2010.

mille d¨lille

priznajem,uhvatila me je manija šivanja ovakvih torbica......ova je druga od nekoliko:)))....
2. od X.....pa ako ih netko želi: ;-)....
dezen poznat s blog-jastučnice sam ovaj put naglasila zelenom sirovom svilom:)...
dimenzije 22 x 9 x 18......





detalji......paspul,cvijet i vintage gumbić:)....





ovo je divan kroj za torbicu ali malo mi  smeta  što patent ide do dna i zbog toga torbica plitka......to sam riješila ubacivanjem ovog trokuta.......sad je torbica dublja i može se šire otvoriti a da ništa ne ispada iz nje.......:))
kako napraviti ovaj umetak u jednom od sljedećih postova:))...






iznutra izgleda ovako.....






i još samo treba ubaciti u nju sve potrebni za put.......kao npr.moj omiljeni parfem kojeg već dugo nema na tržištu:(.....
i onda slučajno naletim u jednoj parfumeriji i kupim najveću bocu (naravno) ,onu od 100ml.....nek se nađe:))).....




pusa do sljedeće torbice :))....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...