petak, 13. kolovoza 2010.

jedna šargopirgasta II dio.....

nastavak prethodnog posta........




od onoga što sam dobila u predhodnom postu mogu sašiti nekoliko vrsta torbica.....ovisi o tome kako ću ju sastaviti sa strane......ako sastavim kao na slici imam plosnatu torbicu s patentom na gornjoj strani.....




ako sve pomaknem malo prema dolje dobit ću isto tako plosnatu torbicu s patentom na prednjoj strani......




ali ja ću sve sastaviti tako da mi patent bude na sredini........poravnam patent s šavom na donjem dijelu....




naravno,bočne šavove zašivam iznutra........da mi sve bude urednije šav opšivam trakicom šarenog materijala od kojeg sam radil torbicu......
o opšivanju opširnije uskoro u MALOJ ŠKOLI ŠIVANJA......




nakon što sam zašila bočne šavove i opšila ih torbica iznutra izgleda ovako





kako ne želim plosnatu torbicu moram joj napraviti treću dimenziju tj.visinu.....
tu vidite da sam zašiveni bočni šav preklopila u trokut........želim višlju torbicu ........ visina trokuta mi je 5 cm......




prošijem....




nakon što sam prošila trokut višak sam odrezala........i taj šav ću opšiti šarenim platnm......




nakon štepanja svih rubova i opšivanja šarenom trakom torbica iznutra izgleda ovako.....




a izvana ovako.......




ovaj bočni šav koji određuje visinu torbice je dobiven prošivanjem onih trokuta ......
veličinom (visinom) trokuta oderđujem visint torbice....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...