srijeda, 16. lipnja 2010.

torba za shopping

ne volim najlon vrećice i već dugo u svakoj  prilici koristim papirnate a u zadnje vrijeme i platnene vrećice.....
upravo sam sašila jednu zgodnu platnene torbu......i poslikala postupak izrade.....nadam se da će to neku od vas potaknuti da si pokuša sama sašiti ovako nešto...
potrebno vam je 0,5m žutice,patent od 45cm,konac,igla,mašina i dobra volja....
  kao dodatni materijal sam koristila papirnatu maramicu s uzorkom srca,salvetno ljepilo za tekstil,papir za pečenje i peglu....
 odlučila sam napraviti torbu dimenzija 40x45......manja od toga ne služi svrsi a s većom bi izgledala kao natovarena mazga :)
 žuticu sam izrezala na dva komada 42x50 (za porube),dva komada 10x40 za ručke i jedan komad 20x20 za džep.....



izrezala sam,zapravo otkinula komad žutice 20x20 cm.....žutica se tako lijepo da kidati......na to sam naljepila papirnati maramicu s uzorkom srca.....na sredini uzorka sam zarezala V kao oznaku sredine....od V krećem s prišivanjem patenta.....





na taj komad sam našila patent......tako sam dobila džep......njega naravno treba našiti na prednju stranu buduće torbe.....pribadače su uvijek dobrodošla pomoć....




sastavila sam torbu i rubove obradila cik-cak bobom......gornji rub torbe sam dva puta prevrnula i prošila tako da dobijem širi ukrasni rub....



za ručke sam pripremila dva komada 10x40 cm........i porubila ih.....nakon toga mi je preostalo još samo da ih zašijem na gornji rub torbe.....šivanje u X je kao ukras ali i zbog čvrstoće same ručke...



i to je sad gotova torba s džepom......znam,znam,nezgodno je sve to nositi u torbici .....zato ovu torbu možete složiti i zatvoriti patentom.....tako ćete dobiti malu torbicu koja stane u svaku torbu a odlično će poslužiti kod nenadanog shoppinga.....




                                          

 VOILA......






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...