srijeda, 16. lipnja 2010.

zip broš

broš napravljen od metalnog patenta sam vidjela prije nekog vremena na nekom blogu.....a nedavno ga je i tea predstavila na svom blogu....
volim raditi te pomalo neobične i otkačene stvari i samo sam čekala priliku za napraviti ga..
swap na CIF-u bio je prava prilika za to.....tako je moja swap partnerica osim decoupage rada dobila i ovaj crveni broš.....
za njegovu izradu potreban je patent s metalnim zubcima dužine 50cm......naravno,skinula sam ove zatvarače-potegače (ne znam kako se to točno zove pa nek se zove tako).....


na šivaćoj mašini treba namjestiti štep na najveću dužinu i prošiti dva paralelna šava......za donji konac preporučam staviti nekakav jači konac.....povlačenjem donjeg konca dobila sam ovakav simpa nabrani patent...


polako i pažljivo sam sve složila u oblik cvijeta......da se ne bi raspalo sve sam na više mjesta ušila iglom i koncem.....ručno....


nisam imala filc ali i ovaj zgodni doubleface materija je poslužio.....od njega sam izrezala krug veličine budućeg broša...


ručno,iglom i koncem,bodom za opšivanje prišila sam platno ......


još zašiti zihericu.....


i "ciferšlus broš" je gotov.....mene je jako veselila izrada ovoga ukrasa  i mislim da ovo nije zadnji ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...