četvrtak, 14. ožujka 2013.

pletena torba.....ili kako iskoristiti ostatke vune:)


poznato vam je ono kad imate u svim kutevima dijelove svog kreativnog izražavanja?).....a na kraju se više ne snalazite jer su vam boje,vuna,konci,igle,materijali,gumbi,ljepila,boce,kutije i sva druga čuda zauzeli sve slobodne kuteve doma.....iz tog razloga sam nedavno odlučila sve to dovesti u red i poslagati po nekakvim grupama......prije svega zbog lakšeg snalaženja ali i zbog toga da imam bolji uvid u sve ono što sam isplanirala......
znam da je to sizifov posao jer ,evo,nakon nekog vremena kod mene je opet sve po starom....ili gotovo po starom :))).....
vjerujem da se puno vas prepoznalo u ovim rečenicama:))......






no,ustanovila sam da imam dosta vune u količinama koje nisu dovoljne za izraditi nešto konkretno a opet previše za baciti.....i tako sam jedno večer uzela igle i počela plesti,bez prave ideje gdje će me to odvesti.....
krivo,pravo....malo čupave,malo debele,malo šarene vune.....





nakon nekog vremena imala sam već pristojan komad pletiva....






nakon spajanja i našivanja ukrasa kostur torbe je izgledao ovako.....s već našivenom šarenom trakom....kako se plete trakica pomoću čovječuljka pogledajte na ovom postu...





dno torbe sam dodatno ojačala duplim skajem (umjetna koža) obučenim u ostatke starih traperica.....






podstava s džepovima i magnetom za kopčanje....gornji unutarnji rub torbe je od jeansa što se uklapa i smiruje vanjsko šarenilo a i dovoljno je čvrst za postavljanje kopče :)....






ručke sam plela pravim (glat) bodom tako da ostanu "ufrkana".......da se ne bi rastezale ubacila sam debelu špagu i zašila vunom.....na krajevima ručki ostavila sam nezašiveno 5-6 cm ....





na krajeve špage sam pričvrstila komade starog jeansa i to našila na torbu.....tako sam dobila to da se ni ručke ni torba iako su rađene od vune neće rastezati....
za kraj sam pleten nespojene krajeve ručki vunom ručno zašila na torbu......






dno torbe je od duple vune a podnožje sam radila ovom interesantnom čupavom plavom vunom...




















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...