srijeda, 14. prosinca 2011.

ogrlica od vune.....

ostalo mi je ove šarene vune a bila sam bez ideje šta s njom.......tj.imala sam puno ideja ali ni jedna mi nije bila dovoljno dobra......
igrom slučaja,nakon posjete odjelu za igračke, pala je odluka za izradu ogrlice:)))....









spomenula sam odjel s igračkama.......tamo sam pronašla ovog smiješnog čovječuljka:).....
na sreću pogledala sam ga malo bolje i vidjela metalne žice na vrhu......

to je to što sam tražila,nekakv aparatić za izradu vunenih crijeva!!....
kako se radi s tim?......provucite vunu s donje strane......






oko svakog metalnog nastavka omotajte vunu.....
nakon toga omotati puni krug vunom.......postupak je isti kao i kod pletenja prstima.....






pomoću priloženog štapića nit na metalnom držaču treba prebaciti-preplesti- preko omotane niti......






u početku ide dosta sporo ali neka vas to ne obeshrabri.......nakon malo vježbe za sat vremana se može isplesti 1-2m vunenog crijeva.....






nakon sat-dva imala sam dovoljno šarenih zmijica:))...






morala sam probati nešto što me već izvjesno vrijeme kopka.......znam da se vuna može filcati ali da li se može filcati i vunena nit?......
može!........za izradu cipele od vune koristila sam kalup,vunu i iglu za filcanje.....






cipela je završila na drugoj ogrlici......






dvije vunene ogrlice.....






a za kraj sam utoplila i držač za olovke:)).....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...