nedjelja, 9. rujna 2012.

za pametne telefone:)).......

ne mogu vjerovati da četiri mjeseca nisam ništa objavila!!!!......
nije da nisam ništa radila ali i ono što sam radila nisam slikala tako da sad ni retroaktivno ne mogu pokazati slikom i riječima neke radove....
no,nije ni važno......bilo pa prošlo........
danas predstavljam nove,vesele etuie za mobitele.......
konačno sam i ja poklekla pred TAČ tehnologijom iako sam se dugo opirala.....bez nekog posebnog razloga,osim što mi ta stvarčica zbog koje smo izgubili privatnost služi uglavnom za pozive i poruke.....i dalje je tako,iako me silne mogućnosti tog velikog ekrana pomalo intrigiraju.......
a veliki ekran treba i zaštitu......da se ne ošteti u dubinama i širinama nekakve poveće torbe koje su uglavnom moj vjerni pratitelj......
dalje ne bih imala ništa na tu temu,osim slika:)))))..........






















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...