ponedjeljak, 17. rujna 2012.

ukrasne trake i bobičasta torbica......


događalo mi se puno puta da me neka od vas blogerica ugodno iznenadi nekakvom pošiljkom......i sama volim spakirati nešto i poslati nekome,kao iznenađenje:)....
prije nekih desetak dana jasna mi je poslala poruku da je dobila nekakve trake i da ne zna šta bi s njima ali je pomislila da bih ih ja mogla iskoristiti za nešto.....
ja kažem-ok,traka nikada dosta,šalji!!.....
očekivala sam kuvertu,možda veličine A4 ali kad se poštar pojavio s velikom kutijom teškom skoro 3 kg moram priznati da sam ostala zatečena.......hm,da nije jasna poslala kulen!)))....
nije kulen ali je gotovo jednako dobro!!......metri i metri raznih traka.....






tisuću ideja mi se vrti po glavi i sigurno ću bar dio njih realizirati......
za sada sam samo mali dio roza trake iskoristila u izradi  ove toaletne torbice na bobice......
dimenzije su 30x25........









jutros je spakirana i poslana za zadar:)).....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...