nedjelja, 5. lipnja 2011.

mala škola šivanja - patent s umetkom.....

nekako je ispalo da objavljujem dva posta za redom:)).....nije mi bila namjera ali ove bermude sam šivala kasno navečer i što zbog blica a što zbog želje da što prije završim foto aparat mi je odbio poslušnost.....
uspjela sam složiti jedan kratki tut za patent s umetkom......moram napomenuti da je ovo post za one koji ipak znaju nešto malo više o šivanju ......
zeleno platno sam kao što ste već vidjeli koristila za džepove ali i za umetak na donjem dijelu preklopa na velikim džepovima na nogavicama i na zadnjem dijeliu hlača.....

komad platna dužine patenta sam sastavila i okrenula na jednoj strani.....






na tako pripremljen dio sam našila jednu stranu patenta.....






na prednjem otvoru hlača s lijeve strane položila sam i našila pripremljeni dio.....









zatim sam zatvorila patent i poravnala otvor s prednje strane.......unutra to izgleda ovako......prišijem drugi kraj patenta SAMO na preklop otvora......






ovako to izgleda nakon što sam zašila drugi dio patenta na hlače.....






nakon toga polukružno u dva reda prošijem šav s vanjske strane......kod ovako prišivenog patenta šav koji se vidi je samo ukrasni....
strelicom je označeno mjesto na kojem sam pričvrstila umetak na ostatak hlača.....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...