ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

mala škola šivanja - kosi džep.....

hehe sanji iz inata objavljujem post već danas:))))......a i vrijeme je da malo prodrmam "malu školu šivanja":))).......
danas radim kosi bočni džep......može biti na hlačama ili na suknji......
klikom na sliku možete bolje pogledati detalje,ostavila sam ih malo veće baš zbog toga.....





za one koji nisu vidjeli zadnji post radim muške bermuda od double face materijala......kako bermude moraju imati puno džepova vrlo je komplicirano raditi hlače s dva lica i jura se odlučio za ovu stranu s maskirnim printom:)......






ovako izgledaju skrojeni prednji dijelovi hlača......možda će vas malo zbunjivati ovaj karirani uzorak ali ne daj te se smesti,maskirni print će biti prava strana.......
tu su skrojeni dijelovi....... prednji dio hlača,bočni umetak a od zelenog materijala su skrojene džepne vrećice.....






naravno sve puta 2:)........






manju,koso odrezanu džepnu vrećicu postavim na lice hlača i zašijem štepom širine papučice.....






tako zašivenu džepnu vrećicu prevrnem na unutarnju stranu,poravnam rub ( po potrebi možete ga i proheftati)....i prošijem .....prvi šav usko uz rub a drugi na širinu papučice.....






na drugi,dio džepne vrećice postavim ovaj mali bočni dio hlača......






sastavim širokim,gušćim cik-cak bodom.........svakako treba paziti i prenijeti oznake na bočnom dijelu......









i dobila sam ovo........prednji dio hlača s prišivenim dijelom džepne vrećice i bočni dio hlača.....






položim hlače na bočni dio........kako sam prenijela oznake lako mi je pozicionirati ova dva dijela tako da se poklapaju......






nakon što sam složila dijelove potrebno ih je i je pričvrstiti........štepom uz rub džepe koij završava gustim,plitkim cik-cak bodom sam dobila čvrstoću džepa......isto sam napravila i na donjem dijelu džepa......
ovako ojačan džep će,vjerujem izdržati puno posezanja za mobitelom,novcem ili šta već bude tražio po svojim džepovima......






sve to sa unutarnje strane izglede oveko......po potrebi škarama možete odrezati višak  tako da se džepna vrećica poklapa.....






džepnu vrećicu zašijem i obradim .....






nakon što sam sastavila prednji i zadnji dio hlača džep izgleda ovako:)).......izgledat će još puno bolje kad sve prepeglam i proštepam dupli šav na boku....i onda još pojas gore.......







sad idem šivati drugu nogavicu i čekati da se jura vrati s kupanja i sve ovo proba......
osim toga na ovim hlačama ću raditi još neke "pokazne vježbe" ua školu:))).......
pusa do sljedećeg posta i sljedećeg džepa ( ubi me pisanje ove riječi)......










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...