četvrtak, 10. ožujka 2011.

mala škola šivanja - kako izvaditi kroj

jedan blic tutorijal za vađenje kroja iz burde.....

odlučila sam se za hlače.....
najprije u dodatku burde izaberite model...




na ovoj slici ćete vidjeti
- da se kroj za hlače nalazi na krojnom arku F...
- da je u plavoj boji.....
- da svaka veličina ima svoju vrstu crte......meni treba br.40,dakle pratit ću na kroju crtu koja je oznaka tog broja....




pronađite krojni arak F.....




kroj za ove hlače ima 4 dijela.....trebate izvaditi plavi kroj br 1,2,3 i 4....




potražite na krojnom arku na gornjem ili donjem rubu brojeve od 1 do 4 u plavoj boji.......negdje u vertikali na kroju ispod ovih brojeva ćete pronaći kroj za određeni dio hlača......




broj jedan je prednji dio hlača......




kako je označena moja veličina 40 vidjela sam na slici br.2.....potražim tu oznaku i označim ju.....
možete cijeli dio dodatno pojačati flomasterom ali ja to izbjegavam zato što uvijek postoji mogućnost da će mi s tog krojnog arka trebati još nešto i da će mi onda sve biti manje pregledno....
ili koristiti kotačič za vađenje kroja koji je meni pomalo nespretan i ostavlja rupice na kroju:(....




preko izabranog dijele (broja 1) postavite papir i olovkom polako i pažljivo iscrtajte sve oznake sa kroja.....




izrežite papir po iscrtanom dijelu i za početak imate kroj za prednji dio hlača....
na isti način izvadite i ostala 3 dijela.....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...