srijeda, 9. ožujka 2011.

baby cipelica.....

nakon što sam danas vidjela edinu kutiju a i sanja je spominjala nekakve cipelice prije nekog vremena na brzinu sam odlučila isplesti jednu pokaznu cipelicu.....
drugu ću,nadam se,završiti sutra:))......zgodnije je da su u paru:))....




uvijek počinjem pletenje na dvije igle......




kad izvučem jednu puno mi je lakše raditi prvi red.....




nekoliko redova pravog boda a nakon toga na sredini radim 4 očice krivo.....sa obje strane u svakom drugom redu sužavam ( dvije očice zajedno).....




nakon sužavanja napravim nekoliko rupica ( jedan nameti i dvije očice zajedno).....završetak cipelice opet pravi bod.....




sastavim......




okrenem i uvučem trakicu.....roza,plavu ili kakvu već god:)))....
kod pletenje se mogu koristiti razni bodovi i mustrice ali ovo je cipelica za svaki dan i zato je jednostavna:)))....




ne znam zašto se uz moje blogove više ne pojavljuje slika:(......znam da je bilo s većinom blogova tako prije par dana ali u međuvremenu se većini vratila.....a meni nije:((.......
možda sad upali:))).....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...