utorak, 7. prosinca 2010.

idemo se igrati:)))......

svi volimo igre i nagradice.....pa idemo se još malo igrati:))....
nagrada je ova sinoć završena čizma......
igra traje od sada do 22.00 večeras.....
danas je 7.12. i čizmu će dobiti ona koja ostavi komentar broj 7....
komentare neću objavljivati do 22.00....





jura je jučer odlučio i tko će dobiti dekupažirano srce....




Lilly... kaže...
Evo me opet! Bitno da ja gledam sličice i čitam šta kako treba (moš mislit vrsne krojačice!), a onda jurim pisat komentar bez da sam uopće pročitala ovo o Juri. Uh, nekako sumnjam da će mi sad progledat kroz prste...


obrazloženje žirija je - nisam zlopamtilo:)).....


a meni je baš nekako drago da će naš anđelak lilly dobiti svoje anđele čuvare......
neka te čuvaju i posipaju anđeoskom  prašinom dobrote i inspiracije:))))....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...