ponedjeljak, 6. prosinca 2010.

čizma od jute.....

sjećate se pjesmica "paja patak dobio zadatak...."
e tako sam i ja dobila zadatak tj.svi koji smo se prijavili za swap na izzy creations smo dobili zadatak da napravimo čizmu.....
za sve vas sa šivaćom mašinom i minimumom šivačkog znanja pripremila sam jedan kratki tut:)))

na kraju ćete imati ovakvu čizmu napravljenu vlastitim rukama....




od najobičnije jute sam skrojila čizmu.....
potrebna mi je još kosa traka,nisam imala kupovne pa sam skrojila od crvenog materijala......
a od starog okruglog stolnjaka sam iskrojila dva komada koja će poslužiti kao ukras:))....




sastavila sam čizmu ......zatim sam našila kosu traku oko cijele čizme ........






kosu traku prevrnem i podvrnem na drugu stranu te proštepam.....




umetak od starog stolnjaka sam najprije sastavila i ubacila u čizmu......pazite da vam je lice umetka s unutarnje strane






zašiila sam umetak na čizmu i obradila šav.....






nakon što prevrnem umetak dobijem čiznu s ukrasnim preklopom.....
rakicu-visilicu nisam poslikala ali ona se ušiva zajedno sa šavom kojim se spaja čizma i umetak....
čizma bi izgledala i ljepše da sam ju ispeglala ali ovih dana sam već dovoljnoo peglala i nije mi se dalo:((.....





male ukrasne poklončiće sam radila od ostataka platna......namjerno sam ih ostavila čupavima ,to mi ide uz jutu....
dva komada platna sastavim s tri strane,ubacim punjenje i zašijem....
nakon toga mi je preostalo još samo da poklončiće krivudavo izrezanom trakom zašijem za čizmu.....









sviđa vam se?.....jako je velika ali nije zahtjevna:))).....
već ste skužili da traži udomitelja:)))......pa javite se!!!!!....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...