utorak, 29. lipnja 2010.

nove torbe



ova torba je sašivena od dva materijala.......bijelog kepera i nečega što se koristi ze za cvjetne i dekorativne aranžmane.....uglavnom,pretanko je i keper sam koristila kao podlogu......
sviđa mi se jer ima jako interesantan izgled printa:)).........


složila sam materijal jedan na drugi i zajedno ga spojila....



ručke sam sašila od kepera.......i ostalo mi je samo još gore porubiti torbu,našiti ručke,oblikovati dno.....





a i plete se pomalo.........:)))


sašila sam dvije nove torbe......od žutice....
prva je s patentom,na džepu je dekupažirana papirnata  maramica a da ne bude monotono ubacila sam i zelene i plave trakice sa strane i bordo na ručke.....



na drugoj torbi je na džepu drvo,zeleno......napravljeno pomoću šablone i boje za tekstil......sve paspulirano a isti materijal sam koristila i uz gornji rub torbe.......ručke su pojačane ljubičastom trakom......i sve skupa se smota i zakopča jednim gumbom.....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...