ponedjeljak, 28. lipnja 2010.

panel zavjesa


panel zavjese --plohe koje se pomiču.....
ovu zavjesu sam šivala prije par mjeseci dok još nisam ni u peti imala blogove i tutorijale:).....ali danas sam ju oprala i koristim priliku da vam pokažem kako je lako nešto ovakvo sašiti a i nije skupo.......
nisam pretjerani ljubitelj zavjesa i ova u kuhinji i u spavaćoj sobi su jedine zavjese u mom domu.....
prozor je širine 2,10m a toliki komad zavjese sam i kupila,toliki je bio restl......izrezela sam zavjesu na četiri jednaka komada......točnije nisam ju rezala nego sam samo zarezala i raskinula rukama....kod ovako običnog etamina to je lako a i puno je zgodnije jer se tako materijal kida po nitima i neće se kasnije iskriviti.....
svaki komad sam sa strane obrubila gustim cik cak bodom koji mi se za zavjese pokazao kao puno bolje rješeje nego običan porub......znate kako običan porub zna vući i onda zavjesa izgleda kao da je kraća tu gdje je vertikalni porub :P...


na gornji kraj sam našila traku za zavjesu.....špagice koje služe za nabiranje sam izvukla jer mi ne trebaju.........




kvačice za zavjesu stavljam samo na krajeve ,zato mi je i bila potrebna traka za zavjesu :)).....




porubila sam malo širi tunel tako da mi je traka s unutarnje strane.......u taj tunel uvlačim komad lamele koju sam iskoristila od starih venecijanera i skratila na potebnu dužine......




donji porub je isto širi ali bet trake ......i u njega uvačim lamenu......tu mi je trebalo nešto malo teže da vuče zavjesu i spojila sam dvije lamele a između njih ubacila olovo za zavjesu......





karniša je obična stropna plastična s dvije vodilice,cca 100kn......one što su se nekad koristile:))))
u svaku vodilicu stavljam po dva komada zavjese i onda se igram kombinacijam :)))).....ok,s tri vodilice bi imala više mogućnosti ali one su daleko skuplje...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...