ponedjeljak, 12. svibnja 2014.

"channel" heklana jaknica...

davno započeta jaknica je ovih dana ugledala svjetlo dana....dapače,prošetana po lijepom i sunčanom vremenu.....
a sve je počelo s ovim postom "dvobojni heklani uzorak"....






da se podsjetimo kako je to izgledalo na početku :)......kombinacija dvije boje,heklana zanimljivim uzorkom.....
završene dijelove sam oprala i još mokre oblikovala .....nakon tog sastavila:)....




na kružne igle br 3 sam podigla očice oko cijelog izreza,prednjeg i donjeg dijela....550 očica :).....
isplela sam bež koncem 12 redova....




zatim sam očice pomoću igle skinula na konac......i pomoću pribadača pričvrstila na pravu stranu jaknice....




iglom i istim bež pamučnim koncem sam prišila "paspul" traku.....
prišiva se običnim povratnim bodom,samo treba hvatati očice po redu.....dakle,iz prve očice se hvata 3.....zatim se vraća u drugu očicu pa iz nje u 4......
da,znam,možda čitajući zvuči komplicirano ali treba probati na pletivu....onda postaje jasnije:)....
na desnoj fotografiji se vidi kako "paspul" izgleda s prave a kako s krive strane....




do novog susreta .....:)










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...