srijeda, 6. studenoga 2013.

heklane kragne "lavanda"......

tri heklane kragne....tri gracije.....s filigranskim gumbićima









kao što sam i obećala u prošlom postu u ovom ću osim slika staviti i malo više uputa za izradu.....
mislila sam raditi pravi tutorijal ali svi koji radite tutorijale "slika po slika" znate koiko vremene,pažnje i koncentracije zahtjeva takav pristup....dovoljno je preskočiti jedan korak da bi se nepovratno zbunilo nekoga tko ne vlada našim jezikom i pouzdaje se u slikovne upute....
ali na ovom blogu je toliko dobro objašnjeno kako napraviti ovakve kragne da mi se činilo sasvim ok samo stavljanje linka.....


ljubičasta.....





lila.....





bijela....da ne bude preobična na rubu sam dodala biserne perle....








za one koji se bolje snalaze sa shemama jedna moja brza skica....shama ponavljajućeg sagmenta kragne.....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...