četvrtak, 18. srpnja 2013.

kako običnu majicu pretvoriti u malo manje običnu......

ne tako davno sam u jednoj trgovini pronašla ovaj motiv leptirića na foliji......na samom pakiranju su vrlo jasne upute ali sam svejedno fotografirala par koraka koji su potrebni da bi se leptir od šljokica nalijepio na majicu......istina šljokice izgledaju više kao male zakovice što mi više odgovara.....znate da nisam baš nekakav šljokičasti tip :)))))......
jedino što sam zaboravila fotografirati onaj dio kad peglom fiksiram motiv na majicu....ali razumijemo se zar ne? ))....vruća pegla,folija na majici,majica na daski za peglanje i kako god okreneš fali još jedna ruka za držati foto aparat :)....
ali ako pronađete ovakve ukrase i ako se upustite u apliciranje istih na neki odjevni predmet vjerujem da ćete na pakiranju pronaći upute....ako ih nema onda znate šta vam je činiti.....pitajte na mail ili tu u komentaru tako da i drugi mogu pročitati:)....







nisam sigurna kako će biti prilikom pranje ali bez obzira što je ovo bijela majica ne planiram ju baš jako "usvinjiti".....zato mislim da će ručno pranje biti sasvim dovoljno i za čistoću majice ali i za zadržavanje šljokica.....
podsjetite me da vas obavijestim o stanju leptira nakon nekoliko pranja....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...