subota, 1. prosinca 2012.

crochet heart.... nastavak:)


još kad sam vam prezentirala OVO heklano srce mislila sam kako ću pokušati iskoristiti shemu i napraviti punjeno srce koristeći priloženu shemu....
i tako dan po dan,mjesec po mjesec i zaboravim i važnije stvari od nekakvih heklanih ideja....
okidač je bilo srce od špage koje sam radila za jednu simpatičnu mladu ženu.....
onda sam pomislila kako bih mogla naheklati srce za bor ili nekakav božićni aranžman....
naravno da mi je to palo na pamet navečer i nije mi se dalo ići tražiti konac prigodnih boja.....a iz košarice kraj mene me umulno gleda roza i bijeli konac:).....
da ne bih u prazno vrtila prste spojila sam te dvije boje i napravila srce.....
dadatno sam ga ukrasila svilenim konopom i saten trakicama....












bijeko srce naginje etno izražaju prije svega zbog crvenog konca koji sam koristila za spajanje:)......crvena trakica s točkama je tu samo da bi malo podigla sve i dala božićnu notu....












crveno srce je najednostavnije od onih koje sam radila......spojeno je zelenim koncem i ukrašeni zelenom saten trakicom.....










i za kraj,za one koji su lijeni pogledati na prijašnji post .....shema za ovo jednostavno i efektno srce.....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...