subota, 11. veljače 2012.

recycle.....T-shirt basket

opet ja malo recikliram.....
ovaj puta sam izrezala dvije stare crne majice i napravila ovu slatku košaru s mašnom......







majicu sam preklopila tako da sam s jedne strane ostavila otprilike dlan širine.......izrezala sam trake do mjesta gdje je majica preklopljene tj. gdje je materijal u četiri sloja.....
zatim sam škarama prorezala između izrezanih traka tako da dobijem od cijele majice jednu dugu nit......
kod namotavanja u klupko sam još malo dodatno istegla da bih dobila ujednačeno predivo.....








nakon što sam heklaricom br.4 isheklala košaricu potopila sam ju u vodu s malo štirke.......da bi dobila oblik u heklanu košaru sam stavila jednu plastičnu posudu i dodatno oblikovala .....







nakon sušenja a zahvaljujući plastičnoj posudi i štirki košara je ovako izgledala......
bila bi sasvim ok i da je ostala takva ali .....







ipak sam se odlučila da ju malo uljepšam s crno-bijelom pamučnom podstavom i crvenom saten mašnom:)))....














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...