subota, 4. veljače 2012.

od staroga novo:).....

već sam spomenula da sam od starih džempera radila jastuke......točnije jastučnica:)).....
za ove hladne,ma prehladne dane svaka mogućnost za još malo dodatne topline je dobrodošla....a vuna i izgledom i dodirom grije.....























od rukava smeđeg džempera s pletenicama planiram napraviti grijače za noge ali ne danas:))......uostalom,danas više ne izlazim van i ne trebaju mi:))........
idem se malo izvrnuti na jastuke:)))))....











Broj komentara: 29:

  1. stvarno super izgledaju... na žalost, nemam ništa ovakvo za rashod, ono što smo 'prerasli' bih proslijedila dalje, sad vidim da sam trebala biti malo sebična ;-D
    oćem i ja ovakve jastučnice :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja bih prilegla na ove tople jastuke. ostavi mi smedji s pletenicama, navratim cim otvore ceste. prekrasni su.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan prijedlog, ali treba vestu još malo nositi dok se snijeg ne rastopi.

    OdgovoriIzbriši
  4. dobra ideja. su lijepi jastuciç


    roser

    OdgovoriIzbriši
  5. Très jolis et bonne idée !!
    D'autant plus appréciable par ce froid !
    Amitiés Carole

    OdgovoriIzbriši
  6. Toliko su dobri da ću čin zima prođe skrojiti bar dva...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo stvarno prekrasno toplo izgleda... savršeno za izležavanje dok bura puše ili snijeg pada... baš izvrsna zimska kolekcija!! Ideja za deset:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo se ti izvali, namjesti, utopli. Divni su a veste iskorištene po drugi put.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista si bila vrijedna, jastuci su predivni, nemoj samo predugo biti izvrnuta na njima, imas jos posla...zima ce potrajati:-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Uvijek nas iznenadiš svojim idejama, jastuci-džemperi su tako "topli".

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni su ti jastuci...predivni i djeliju jako udobno i toplo..uživaj na njima..

    OdgovoriIzbriši
  12. to sam već negdje vidjela i sejvala da napravim jednog dana, žena je od starog pulovera napravila tako slatke i tople jastučnice, sviđaju mi se jako i tvoje verzije, kiss :) :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ideeeeš....osim što su lijepi i topli, iskoristila si džepere koje sigurno više nikad ne bi obukla i ideja ti je super!!!
    A gdje si ih zatvorila i s čime?
    I kao što kaže Biljana, nemoj se previše izležavati!

    OdgovoriIzbriši
  14. Très jolis coussins, très à la mode en ce moment !
    Bises
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako dobro, meni to nikad nije palo na pamet, ali šta ćeš zato tebe imamo:))))

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ideja, i ja vec dugo o tome razmišlam ali još uvijek su mi drage moje veste pa se mi je žao napraviti od njih jastučnice.

    OdgovoriIzbriši
  17. zaista prelepo! jedino sto bih sada radila je legla na njih :D
    puno pozdrava :)
    paanthera.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. jednostavno,efektno,originalnoi prekrasno! kiss

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne,ovo mi je pre pre predobro. Ja gledam kako bih zahekalala neke jastučnice al nikako da se primim posla a kad ono reciklirat gotove đempere i skratit si muke, ma mislim geeeeenijaaaaalno!

    OdgovoriIzbriši
  20. he he "idem se malo izvrnuti na jastuke" he he predočila sam si kako se naša Mare izvrče po jastucima. :))
    Ideja je originalna i odlična. I ispali su savršeno

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako mekano i toplo izgledaju ti stari džemperi u obliku jastučnica. A jedva čekam vidjeti i grijače za noge iliti štucne. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Olá

    Maravilhosas estas almofadas, adoro por serem feitas de lã.

    Manuela

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlični su jastuci.
    Uvek praviš dobre i prelepe, i nikada ih nije mnogo, daju toplinu domu.

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlično je i jako lijepo izgleda :) Uvijek me zanimalo kako se pletivo odreže a da se ne raspadne...Odličan posao :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  25. me ti si meni turbo kreativna jastucici su za cistu 10-ku!

    OdgovoriIzbriši
  26. Pa kako ja ovo nisam prije vidjela....genijalno... ti si stvarno žena za 10...kako ti samo to sve pada na pamet...i još tako stručno izvedeš!

    OdgovoriIzbriši
  27. jastuci su pravi od kud izvlacite sve te idejesuper su

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...