petak, 24. veljače 2012.

basket weave basket.........

danas je dan košarica:))......a kako u zadnje vrijeme najviše volim sjesti i heklati morala sam napraviti ovakve košarice....uz to sam ih radila od stare,parane vune pa mogu proći i kao reciklaža:))
dimenzije ove ne tako male košarice  32x16,visina 13.....







a ovo je njena mlađa sestra:))........njene dimenzije 28x14,visina 10.........






zajedno.....idealne za spremiti sitnice u kupaoni ili u kretivnoj radionici,zar ne?)).....











već dugo planiram raditi ovaj bod koji je jako dobro objašnjen tu

youtube

možda na prvi pogled izgleda kao da je to bod samo za one puno punoljetne ali oni koji znaju heklati s malo truda mogu i sami pokušati:)).......nadam se da će netko uskoro napraviti nešto slično ovim bodom....

za početak sam običnim bodom napravila dno.....da bih poslije nastavila bod košare bilo je važno jedino da je broj petlji i redova dna djeljiv s četiri (4).....







na tako napravljeno dno sam oko sve četiri strane najprije radila visoke štapiće koji su osnova ovog boda......kako nisam ni širila ni sužavala košarica je samo rasla u visinu i dobivala pravokutni oblik:)....






ono koji pogledaju video a ne bude im jasno možda se bolje snađu u ovom skraćenom slikovnom prikazu....

ovako se radi vodoravni uzorak....
već sam rekla da su osnova cijele košare visoki štapići......da bi dobili horizontalni red iglom se prolazi sa zadnje strane,hvata se štapić iz predhodnog reda,hvata se nit i do kraja se izradi štapić......







za izradu okomitih redova iglom se s prednje strane hvata štapić iz prethodnog reda,zahvati se nit i izradi štapić do kraja....
u povratnom redu se sljede uzorci tj. iznad okomitih štapića se rade okomiti a iznad horizontalnih se rade horizontalni štapići......






nisam bila sigurna da li ovaj bod mogu raditi u krug tako da su košarice sastavljene  .......
ovdje je prikazan početak novog reda i promjena horizontalnih i vertikalnih uzoraka da bi se dobio izgled pletene košare.....
znači uzorak se mijenja s prednje strane,sa zadnje strane u povratno redu se samo slijedi uzorak....








zahvaljujem sljedećim blogericama na nagradama koje su mi dodijelile:)).....
mislim da sam se malo pogubila u popisu onih koji su mi dali nagradu i imam osjećaj da sam nekoga izostavila ali ne namjerno:)...unaprijed se ispričavam ali tako mi i treba kad sam ovoliko čekala:(...


carole
melanzana
amalia
kristina
nives
sonaj
lilly
andjela












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...