nedjelja, 27. studenoga 2011.

zaraza pompon vunom....

sjećate se ove moje vaze koja glumi glavu i vrat?))......čini mi se da su "neki" imali primjedbe ali sam ih i ovaj put odlučila zanemariti i opet ovako prezentirati nove pletene radove :))....
ova pompon vuna me je jako intrigirala i kad sam ju kupila nisam mogla prestati plesti:)).....od bijele vune sam isplela kapu i okrugli "grijač vrata"......
za promjenu sam sve stavila na crvenu podlogu,da se bolje vidi a i da se ufuram u božićno raspoloženje:))....











ovako to izgleda s bijelom pozadinom:))....






pomponasta vuna izgleda ovako......plete se samo dio s nitima a pomponi se sami slažu između.....
kapu i šal sam plela u krug i svi pomponi su s prednje strane......






radila sam s iglama br.10 ali može se raditi i s tanjim ,ovisno o tome da li se između pompona radi jedna ili dvije očice......
pletivo je izuzetno izdašno pa tako možete vidjeti da imam samo 8 očica a širina šala će biti oko 18cm.....






ne nisam zaboravila na vazu:)))).......čak šta više toliko mi se svidjelo kako to izgleda da sam naslikavala u svim varijantama.......






još poneka sličica:))....






ali nisam radila samo s bijelom vunom......od sive sam isplela šal dužine oko 130cm,širine 25cm....
njega sam plela pravim bodom ali kako sam pletivo okretala šal ima i s jedne i s druge strane pompone tako da se ne mora paziti kako ga okrenuti prilikom nošenja.....







rubna očica i isti izgled pletiva s obje strane:).....






kako god da ga zamotam on lijepo grije:))....






ovo sve je oglašeno na stranici  Mare handmade.........pa ako nećete kupiti bar lajkajte stranicu ali nije uvjet;))).....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...