ponedjeljak, 26. rujna 2011.

etui na bobice:)......

još uvijek sam u fazi heklanja:))).....
a i obećala sam vam tutorijal:)))....
bobice kao element u heklanju su vrlo efektne i mogu se raditi na više načina.......za ovaj veseli roza smartphone etui radila sam ove prilično jednostavne bobice.......s malo znanja o heklanju i malo više dobre volje bobice mogu krasiti i neki od vaših radova:)))......








osnovni bod je štapić s jednim navojem.....
raspored bobica odredite sami a ako ih radite ovako kao ja u križ između bobica morate imati neparan broj očice.....
bobica počinje jednim štapićem s navojem.......u istoj očici napravite četiri (4) štapića...






nakon toga još jedan lančić....







zatim izvucite iglu u ubodite u lančić prvog od četiri štapića koje ste napravili.....
zahvatite iglom petlju koju ste ostavili slobodnu i još jednom zahvatite nit za navoj....sad imate tri niti na igli.......završite ih kao štapić s jednim navojem....








i voila,bobica je gotova:))).....








dalje nastavljate s štapićem s jednim navojem.....
bobice se uvijek rade s prednje strane rada a povratni red se radi šatapićima s jednim navojem......






za podstavu sam koristila karirani roza-bijeli pamučni materijal...








zašila sam ga na heklani dio ,sastavila sa strane i prevrnula.....








i slatki bobičasto roza etui je gotov:))....







pogled s bobica na kockice:)))...
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...