srijeda, 27. srpnja 2011.

heklana torba - prva!......

gotovo!!!.....bila je gotova još jučer ali su fotografije bile tako loše da sam cijeli foto session ponovila jutros:))....








pa da vas upoznam s ovom damom:)).......
dimenzije 40x25x10.......pamučni konac prirodne boje,najednostavniji bod:)....
živi se na visokoj nozi:)))).....












ručke heklane u krug.......e tu su mi otpali prsti!!!!!!!!!.........10 očica debelog konca,i tako u krug do beskraja:))))......








da bi uzorak došao do izražaja a i da bih sakrila sadržaj torbe podstavila sam ju najobičnijom žuticom koja se lijepo uklopila s bojom konca......








žutica u unutrašnjosti torbe?.....ne hvala!.......više mi se sviđala ideja da bar iznutra torba bude šarena.....
tu sam kombinirala dva materijala u bojama zemlje.......šareno a opet dovoljno ozbiljno za jednu torbu na visokim petama:))....








jedan džep na patent,magnetna kopča i sveprisutna "Mare".....








ovako izgleda torba kada se cijela okrena na unutarnju stranu.....












imala sam 6 kolutova konca po 58m svaki......i sve je otišlo:))....ostalo mi je tek toliko da napravim jednu ružu ili kakav to već je cvijet:))))......
mogu ju nositi s tim jednim cvijetom ili dodati još par u drugim bojama....
ili staviti ruže od platna.......mogla bi ići i neka verzija sa šarenim cvijetovima zar ne?......samo da ih još napravim:)).....

varijante na temu cvijeća i ukrašavanja:))..











ali to još nije sve!!!.......
vanjski izgled torbe mogu promijeniti pomoći dvije trakice s unutarnje strane......












sad je gotovo!.......čiča-miča gotova priča:))))........











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...