četvrtak, 14. srpnja 2011.

DIY- logo na tekstilu....

ovo naravno nisam ja izmislila.....viđala sam već na netu nekoliko primjera kako napraviti markice s logom na tekstilu.....s obzirom da je termo folija već dugo na tržištu tko zna kome je i kada prvi put ovo palo na pamet....









u nastavku ću samo pokazati kako sam ja radila markice za odjeću i druge šivane stvari.....
da li ste primjetili da je u hrvatskoj neke stari jednostavno teško nabaviti?...pa iako sam nekada stavljala svakakve likove djeci na majice sada je prilično teško nabaviti tekstilnu foliju.....
osim tekstilne termo folije bila mi je potrebna i pamučna trka.....








na foliju sam na ink jet printeru isprintala logo.....ako radite nešto slično nemojte zaboraviti zrcalno okrenuti slova:)).....












svaku "Mare" sam posebno izrezala i pomoću pegle aplicirala na pamučnu traku....peglati treba na srednje jakoj temperaturi 3 minute.....ne zaboravite isključiti opciju pare!!!.....












na kraju još samo skinem foliju i moje nove markice su spremne za upotrebu:))...















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...