srijeda, 8. lipnja 2011.

makeover majice....

ne znam kako vama ali meni se ljetne majice preko zima nekako skupe:((....samo od stajanja u ormaru:))....
na vlastiti užas sam nedavno ustanovila da su mi opet neke majice uske......nekoliko sam podijelila a par ću s par trikova prilagoditi svojoj figuri i učiniti ih nosivim.....
danas sam sredila jednu udobnu pamučnu,meni jako dragu majicu....







osim tamno plave u ovom makeoveru sam se poslužila i ovom zelenom,nikad nošenom.....jednostavno mi nikad nije sjela....mislim, ta zelena......majica:)..






najprije sam odrezala bočne šavove na plavoj majici.....






od zelene sam iskrojila trake nešto duže od bočne dužine plave majice......






zeleni dio sam pričvrstila na majicu....na donjem dijelu sam iskoristila dvoiglovkom porubljeni rub.....a ispod ruke sam zelenu treku prevrnula.....
















na kraju sam sve to zašila,obradila i prepeglala.......par ukrasnih zelenih trakica na desnom dijelu......da ne bude dosadno trakice sam na dnu ukrasila perlama....








i uz sve to jedna zeleno-roza ogrlica.....


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...