srijeda, 15. lipnja 2011.

godišnjica....vrijeme darivanja:)))

vjerovali ili ne  prošlo je godina dana kako pišem,krojim,šivam i svašta nešto petljam na ovom blogu:))....
kad sve zbrojim i oduzmem zadovoljna sam:)).....sam blog sam u početku zamišljala malo drugačije ali nekakva ideja ovamo,nekakva ideja onamo i na kraju je to pravi "ka-ša" blog:)))....
imala sam namjeru za prvu godišnjicu raditi jedan veliki giveaway ali jednostavno nisam stigla napraviti sve zamišljeno:(.....tako da će to po svemu sudeći biti negdje krajem ljeta,početkom jeseni:)))
ALI.....(joj što volim ali))))....
zadnji post je bio skriveni giveaway!!!!....svi koji su ostavili komentar bili su i kandidati za ogrlicu ili broš.....
da skratim priču.....dva poklona,dva sina ,dva broja:))).....
stariji kaže br. 8....
mlađi kaže br. 4.....
a ja kažem tj prebrojim.....majto i kreativka....
draga martina ogrlica će u koverticu i na tvoju adresu ovih dana:))))....
medenu kreativku molim da mi se javi na mail da dogovorimo kako i kada će broš dobiti novu vlasnicu:)))...











puse svima:))....i hvala vam na svim lijepim i poticajnim komentarima koje ostavljate:)))....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...