utorak, 1. veljače 2011.

istkano ljubavlju....

kad me je izzy pitala da li bih sudjelovala kao guest bloger odmah sam odgovorila"može"......a to što smo valentinovo i ja na VI bio je dodatni izazov:)....
do navečer tog dana imala sam nekoliko ideja ali....
prije odluke šta ću napraviti za ovo "gostovanje" imala sam nekakve opće smjernice:
-da ono što prezentiram bude prigodno srcoliko....
-da bude jednostavno za slanje poštom ( za onoga tko osvoji)....
-da svatko s malo volje i znanja može nešto slično pokušati sam.....

sašila sam jastuk s apliciranim srcem....posebnost srca je u tome što je "tkano"........
idemo zajedno korak po korak istkati srce....




od crvenog pamučnog materijala iskidala sam trake širine oko 1,5 cm....




svako tkanje se sastoji od niti osnove (okomito) i niti potke (vodoravno)........kao podložak za rad koristila sam jastuk ali može poslužiti i stiropor......poslagala sam trake na manji komad platna (žutice) okomito,jednu do druge.......pričvrstila sam ih pribadačama ( zato mi je trebao jastuk)....




nakon toga sam vodoravnim trakama tkala,jednu ispod,jedni iznad.....




pažljivo sam rubove traka pričvrstila na komad platna koji je ispod i prenijela sve na ploču za krojenje.....




od papira sam izrezala srce koje je poslužilo kao šablona....... flomasterom sam iscrtala rubove srca i sve proštepala crvenim koncem .......ako koristite fantom flomaster (moj je baš u tom trenutku netragom nestao:P) možete štepati po iscrtanom dijelu .....






škarama sam izrezala srce po označenoj crti.....tu vidite kako izgleda zajedno s platnom koje je poslužilo kao podloga.....




na kraju sam srčeko našila na komad platna......vanjske rubove srca sam još malo dodatno počupkala.......za sašiti  jastučić treba još samo sastaviti stranice i ušiti patent.......




ako ne znate kako se ušiva obični patent pogledajte OVDJE.........a za skriveni patent pogledajte OVDJE.....


čupavi crveni detalj na patentu......i pogled sa strane na srčeko.....






ako vam se sviđa ovaj jastuk a sad baš nemate vremena petljati s trakicama i tkati posjetite prozor u dom-orange room.....uz malo sreće možda jastučnica uskoro dođe na vašu adresu:).....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...