ponedjeljak, 17. siječnja 2011.

šalji dalje....nagrade:))

ovih dana stižu nagrade sa svih krajeva.....
lijepo je znati da me prate i izvan granica:))....
moja draga vera s bloga ШКАТУЛКА dodijelila mi je ne jednu,ne dvije nego hrpu nagrada:))).....bila sam tako zbunjena da sam ju pitala zar sve to??.....
hvala vera:)))







pravila kažu da se zahvalim na nagradi ( jesam ) i nagradim 10 blogova......
hm,tu sam uvijek u problemu kome da ne dam nagradu........prekršit ću pravila ( pravila su tu da ih ponekad prekršimo).........dajem nagradu svim mojim sljedbenicima koji me prate i podržavaju:)))....

druga nagrada stiže od isabel s bloga dreams&fantasies........zar nije veličanstvena?.....
hvala isabel:))....



u obrazloženju kaže da :
morate izabrati pet blogova za koje mislite da su zaslužuju ovu nagradu za svoju kreativnost, dizajn, zanimljiv materijal i doprinos blogger zajednicu, bez obzira na jezik.....
mislim da ćete se složiti s mojim izborom:)....na ovim blogovima svi možemo puno toga naućiti:))

tea
lenka
agnieszka
vera
luciana


sad idem na zasluženo uživanje u lovorikama:)))))......









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...